Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι μια διαδικασία βελτίωσης της ορατότητας ενός οργανισμού ή προϊόντος στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης για τους χρήστες του Διαδικτύου. Πρόκειται για τη διασφάλιση ότι κατατάσσεστε ψηλά στη Google, και μπορεί να γίνει μέσω πολλών διαφορετικών καναλιών.

Google Ads

Οι διαφημίσεις Google Ads είναι μια πληρωμένη διαφημιστική πλατφόρμα που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να τοποθετούν διαφημίσεις στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google και στην πλαϊνή γραμμή των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Οι διαφημίσεις εμφανίζονται τόσο στα οργανικά (μη αμειβόμενα) όσο και στα φιλτραρισμένα (αμειβόμενα) αποτελέσματα, αλλά μόνο εάν πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια, όπως το να είναι σχετικές με το ερώτημα ή να έχουν υψηλό ποσοστό κλικ. Αν θέλετε η διαφήμισή σας να εμφανίζεται συχνά και για μεγάλα χρονικά διαστήματα, είναι σημαντικό να επιλέγετε λέξεις-κλειδιά που είναι σχετικές με το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Facebook Ads

Οι διαφημίσεις στο Facebook είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο που σας επιτρέπει να προωθήσετε το εμπορικό σήμα ή το προϊόν σας. Είναι εύκολο και προσιτό, αλλά απαιτεί κάποιο σχεδιασμό.

Αρχικά, θα πρέπει να δημιουργήσετε μια καμπάνια χρησιμοποιώντας το κουμπί Δημιουργία καμπάνιας στην αριστερή πλευρά του ταμπλό σας (ή κάτω από αυτό το κείμενο). Μπορείτε να την ονομάσετε όπως έχει νόημα για αυτό που κάνετε- εγώ συνήθως χρησιμοποιώ το “Διαφημίσεις” επειδή πρόκειται για διαφημίσεις! Η προώθηση ιστοσελίδων γενικότερα είναι πολύπλοκο ζήτημα και χρίζει ανάλυσης και στρατηγικής.

Διαβάστε Επίσης:  Προκατασκευασμένα σπίτια Οδηγός

Στη συνέχεια, ρυθμίστε τον προϋπολογισμό κάνοντας κλικ στο “Budget” (Προϋπολογισμός) στο επάνω μέρος του ταμπλό σας και, στη συνέχεια, ορίστε πόσα χρήματα (σε δολάρια) θα διατεθούν για τη συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια. Αυτό θα διαφέρει ανάλογα με το ποιο στάδιο της εμπλοκής των χρηστών μιλάμε – μερικές φορές απαιτείται απλώς περισσότερο από ένα δολάριο ανά ημέρα, μερικές φορές υπάρχουν συγκεκριμένοι στόχοι, όπως η επίτευξη κλικ ή μετατροπών αξίας άνω των 100 δολαρίων/ημέρα… κ.λπ… κ.λπ… κ.λπ…

Facebook PPC

Οι διαφημιστικές καμπάνιες στο Facebook είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας. Μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε την επιχείρησή σας, τον ιστότοπό σας, το ιστολόγιο, το podcast και ακόμη και την τοπική επιχείρησή σας. Δεν είναι περίεργο που το Facebook έχει γίνει η κορυφαία πλατφόρμα ψηφιακής διαφήμισης για μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις!

Οι διαφημίσεις στο Facebook έχουν σχεδιαστεί για να είναι απλές και εύχρηστες. Αυτό τις καθιστά ιδανικές για όσους αναζητούν έναν γρήγορο τρόπο για να έχουν αποτελέσματα στις προσπάθειες μάρκετινγκ χωρίς να ξοδεύουν ώρες για έρευνα ή συγγραφή περιεχομένου (ή και τα δύο). Σε αντίθεση με τις καμπάνιες επί πληρωμή, μια εταιρεία SEO θα σας εξασφαλίσει ότι θα αυξήσετε την επισκεψιμότητα με σταθερά βήματα.

Bing Ads

Το Bing Ads είναι μια πληρωμένη διαφημιστική πλατφόρμα που σας επιτρέπει να προωθήσετε τον ιστότοπο ή την επιχείρησή σας.

Με το Bing Ads, μπορείτε να δημιουργείτε διαφημίσεις και να τις διαχειρίζεστε εν κινήσει μέσω της κονσόλας διαχείρισης του Bing Ads. Μπορείτε επίσης να σχεδιάζετε προσαρμοσμένες σελίδες προορισμού για κάθε καμπάνια, οι οποίες συμβάλλουν στην αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας παρέχοντας στους χρήστες πληροφορίες σχετικά με αυτό που αναζητούν, καθώς και κίνητρα για τη μετατροπή τους σε πελάτες ή πωλήσεις.

Διαβάστε Επίσης:  Διαφήμιση στα Social Media - Ποιες οι Σωστές επιλογές

Yelp Ads

Η διαφήμιση στο Yelp μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να διαφημιστείτε, αν έχετε τον προϋπολογισμό και ξέρετε τι κάνετε. Το Yelp είναι μια εξαιρετική πηγή για την εύρεση τοπικών επιχειρήσεων, κριτικών, ειδικών εκδηλώσεων, τοπικών ειδήσεων και πολλά άλλα. Αν ψάχνετε για ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία που δεν περιλαμβάνεται στον ιστότοπό σας, αλλά θα μπορούσε να επωφεληθεί από την παρουσία του εκεί (όπως κριτικές εστιατορίων), το Yelp μπορεί να είναι το κατάλληλο για εσάς!

Οι διαφημίσεις Yelp κοστίζουν 100 δολάρια την ημέρα στις περισσότερες περιπτώσεις, αλλά υπάρχουν αρκετές άλλες διαθέσιμες επιλογές, ανάλογα με το πόση κίνηση στέλνουν μέσω της πλατφόρμας τους κάθε μήνα, καθώς και πόσες εμφανίσεις (πόσες φορές εμφανίζεται μια διαφήμιση) χρειάζονται πριν κάποιος κάνει κλικ σε αυτήν.

Μια συζήτηση για το πώς να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπο και τις αναρτήσεις σας για τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η διαδικασία βελτίωσης της κατάταξης ενός ιστότοπου στα αποτελέσματα πληρωμένων αναζητήσεων. Είναι σημαντικό για κάθε ιδιοκτήτη ιστότοπου να βελτιστοποιεί τον ιστότοπό του για τις μηχανές αναζήτησης, ειδικά επειδή τόσοι πολλοί άνθρωποι τις χρησιμοποιούν ως κύρια πηγή πληροφοριών στις μέρες μας.

Πώς βελτιστοποιείτε τον ιστότοπο και τις αναρτήσεις σας για τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης; Η απάντηση βρίσκεται στο τι πρέπει να κάνετε, για ποιον πρέπει να βελτιστοποιήσετε και πώς όλα αυτά θα επηρεάσουν την επιχείρησή σας γενικότερα. Ας ρίξουμε μια ματιά στο καθένα από αυτά:

Συμπερασματικά

Το σύγχρονο SEO είναι ένα δύσκολο έργο, καθώς οι μηχανές αναζήτησης έχουν γίνει πιο εξελιγμένες και οι κανόνες του SEO εξελίσσονται. Είναι σημαντικό για εσάς να διατηρείτε τον ιστότοπό σας σε άριστη κατάσταση, ώστε να μπορείτε να επιτύχετε υψηλή κατάταξη στις SERPs. Μπορείτε να το επιτύχετε αυτό χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά ή προσθέτοντας λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενό σας. Υπάρχουν επίσης και άλλοι τρόποι μέσω των οποίων μπορείτε να βελτιώσετε την κατάταξή σας

Διαβάστε Επίσης:  Τι είναι το SEO