Η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να κοστίσει αρκετά περισσότερο αν θέλετε να το κάνετε περισσότερο από μία φορά την εβδομάδα.

Η διαφήμιση στα social media είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προωθήσετε την επιχείρησή σας. Μπορείτε να στοχεύσετε τη διαφήμισή σας σε συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία, τοποθεσίες και ενδιαφέροντα. Έχετε επίσης τη δυνατότητα να εστιάσετε σε συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες που προσφέρετε.

Ακολουθούν ορισμένα σημαντικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη σας όταν αποφασίζετε πόσο συχνά θέλετε να προβάλλετε διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

  • Πόσο χρόνο διαθέτω; Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram, επιτρέπουν μόνο μία ανάρτηση την ημέρα- το Twitter επιτρέπει έως και πέντε Tweets την ημέρα και το Facebook επιτρέπει έως και τέσσερις αναρτήσεις την εβδομάδα (αν και επιτρέπουν περισσότερες αν είναι σχετικές). Εάν το προϊόν ή η υπηρεσία σας δεν είναι αρκετά “κολλώδες” για την προσοχή των καταναλωτών μετά από μία ανάρτηση κάθε δύο ημέρες, τότε ίσως είναι ούτως ή άλλως πολύ εξειδικευμένο για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα!
Διαβάστε Επίσης:  Τι είναι το SEO

Το Facebook και το Snapchat είναι οι πιο ακριβές υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης- το Instagram είναι λιγότερο ακριβό.

Σε γενικές γραμμές, το Facebook και το Snapchat είναι οι πιο ακριβές υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης- το Instagram είναι λιγότερο ακριβό.

Οι δύο πιο δημοφιλείς πλατφόρμες για τη διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι το Facebook και το Snapchat. Το Instagram είναι μια εξαιρετική επιλογή για τις επιχειρήσεις που θέλουν να προσεγγίσουν νεότερα κοινά με το μήνυμα της μάρκας τους, αλλά δεν χρειάζονται το ίδιο επίπεδο ελέγχου ή ιδιωτικότητας με τα άλλα δίκτυα.

Το Facebook σας επιτρέπει να δημοσιεύετε φωτογραφίες, βίντεο και μηνύματα κειμένου απευθείας από το πρόγραμμα περιήγησης του τηλεφώνου ή του υπολογιστή σας στη σελίδα του προφίλ σας (η οποία είναι δωρεάν). Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε μια σελίδα εκδηλώσεων που επιτρέπει σε άλλους χρήστες να απαντήσουν σε ερωτήσεις, ώστε να γνωρίζουν πότε θα γίνει κάτι στην περιοχή τους. Εάν χρησιμοποιείτε τηλέφωνο Android που τρέχει την έκδοση 6 της ενημέρωσης λογισμικού του λειτουργικού συστήματος Lollipop 5ης γενιάς (ή μεγαλύτερης), τότε η εγκατάσταση της εφαρμογής WhatsApp Messenger δεν θα λειτουργήσει, επειδή δεν υπάρχει αρκετός διαθέσιμος χώρος στη μνήμη της συσκευής κατά τη λήψη νέων εφαρμογών στη μνήμη του συστήματος λόγω

Αφιερώστε χρόνο για να ελέγξετε τις πολιτικές κάθε υπηρεσίας που χρησιμοποιείτε, ώστε να μην έχετε προβλήματα επειδή τις παραβιάζετε ή επειδή ξοδεύετε πολλά.

  • Αφιερώστε χρόνο για να ελέγξετε τις πολιτικές κάθε υπηρεσίας που χρησιμοποιείτε, ώστε να μην έχετε πρόβλημα αν τις παραβιάσετε ή αν ξοδέψετε πολλά χρήματα.
  • Μπορείτε να βρείτε αυτές τις πολιτικές κάνοντας αναζήτηση στον ιστότοπό τους ή αναζητώντας στο Google “[όνομα υπηρεσίας] πολιτική απορρήτου”. Εάν μια εταιρεία δεν έχει δημόσια διαθέσιμη πολιτική απορρήτου, τότε είναι πιθανό να μην θέλει να γνωρίζει κανείς άλλος τι πληροφορίες συλλέγει από τους χρήστες.
Διαβάστε Επίσης:  Δώστε Ώθηση στην Επιχείρησή σας με μια Ανακαίνιση

Το Twitter και το LinkedIn έχουν πολύ λιγότερους περιορισμούς σχετικά με το πού μπορείτε να διαφημιστείτε και τι είδους διαφημίσεις επιτρέπονται.

Το Twitter και το LinkedIn έχουν λιγότερους περιορισμούς σχετικά με το πού μπορείτε να διαφημιστείτε και τι είδους διαφημίσεις επιτρέπονται. Γενικότερα η διαχείριση των Social Media, πρέπει να πραγματοποιείται σε εβδομαδιαία βάση.

Το Twitter και το LinkedIn έχουν περισσότερους περιορισμούς σχετικά με τα είδη των διαφημίσεων που επιτρέπονται ή επιτρέπουν μόνο ορισμένα είδη διαφημίσεων ανά πάσα στιγμή. Για παράδειγμα, οι διαφημιστικές καταχωρίσεις που δημοσιεύονται στο διαδίκτυο δεν είναι υποχρεωτικές: Δεν μπορείτε να προβάλετε ένα διαφημιστικό banner κατά τη διάρκεια της ημέρας στο Twitter ή το LinkedIn, επειδή θεωρείται “άσχετο”. Ωστόσο, αν η επιχείρησή σας είναι λογιστής ή δικηγόρος και διαφημίζεστε με μια από αυτές τις υπηρεσίες που δεν έχουν αυτούς τους περιορισμούς (όπως οι διαφημίσεις Google Ads), τότε θα ήταν μια χαρά για αυτούς να τρέχουν τέτοια banner ανά πάσα στιγμή!

Δεν χρειάζεται να ξοδέψετε πολλά χρήματα για τη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να κερδίσετε χρήματα

Το συμπέρασμα είναι ότι δεν χρειάζεται να ξοδέψετε πολλά χρήματα για τη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να κερδίσετε χρήματα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να δημιουργήσετε ακόμη και τις δικές σας διαφημίσεις, αλλά αν ψάχνετε για κάτι πιο ουσιαστικό από αυτό, εξετάστε τις επιλογές πληρωμένης διαφήμισης, όπως οι διαφημίσεις στο Facebook ή το Google Adwords.